2009/01/12

My / Minha Harajuku!! ^^

Hello peopleeeee! \o/
Pretty sunny day outside! =) I'm drawing, just to change! ~.^ Oh... It's my Life! (Don't U forget... Oh, It's my Life... It never ends... ~.^ - No Doubt Lover!)
Masons working in my house... (That is something that I HATE!!!!! >.<)

Right right!!

My Harajuku! One of my favorites Melissas! (I'm Melisseira, yeah I am! "Melisseiras" is how the girls addicted to Melissas are called. Melissa is a kind of Brazilian Jelly Shoe and almost exclusive from Brazil! Now Melissas are sold in Australia too... But they still are something 100% Brazilian! =D Oh, let's remind...
They are So pret-tyyyy! ^^) Ahn... Let's come back? ;D
I had bought this one about two week ago, but just yesterday I reminded myself of taking pics of it! I love this colour (Pansy Purple! But pink still is my favorite color ever! ^^), I love it Design, I love it bubblegum perfume!! ^^

I'm Addicted to Melissas!! *.*
From Secret Gardens collection this was the last one that I wanted... (But if someone want to give me the Ultrawedge+Doc Dog Pink, or a Love Li pink, I won't recuse, okay?? ~.^) My next victim will be a Glittered Pink Corallo, from the High Summer Collection!! Its design came from Corallo Chair from Campana Bros!! They're Brazilian, but they are super famous arround the world!! They're great designers! I love their creations!! =)


My Other Victims are a Black Rock Princess+Fiorucci, a Pink Ultragirl+Tinker Bell and a pink fake Campana ZigZag!
The Collection's growing... \o/

Listening to "Por siempre tú - Christina Aguilera" (The Spanish version of "I turn to you" I loooooove it! ^^)
LittleKissess


E aí galeraaaaaaaa! \o/
Um lindo dia de Sol lá fora! =) Desenhando só pr'a variar! ~.^ Oh... É minha vida! (It's my Life! Don't U forget... Oh, It's my Life... It never ends... ~.^ - Apaixonada por No Doubt!!)

Os pedreiros quebrando o fundo da minha casa... (Aff, como eu DETESTO pedreiros! >.<)

Sei sei!!!

Minha Harajuku!!! Uma das minhas Melissas favoritas! (Aham! Melisseira mesmo!! Melissa, num conhece?? http://www.melissa.com.br )

Eu a comprei a quase duas semanas mas só ontem me lembrei de tirar fotos dela! Eu aamo essa cor dela (Roxo Pansy, se não me engano... Mas o Rosa é minha cor favorita ever!! ^^), eu amo o design dela, amo o cheirinho de Chiclete!! ^^

Viciada em Melissas!! *.*
É a última que eu queria da Secret Gardens... (Mas se alguém quiser me dar a Ultrawedge+Doc Dog rosa, ou a Love Li Rosa, eu não vou recusar não, viu! ~.^) Minha próxima vítima será a Corallo Rosa com Glitter da coleção de Alto Verão! Seu design é inspirado na cadeira Corallo dos Irmãos Campana! Eles são brasileiros mas são mega conhecidos lá fora! São uns p*ta designers!! Amo as criações deles!! =)


Minhas outras vítimas até agora são a Rock Princess+Fiorucci preta, a Ultra da Sininho Rosa e uma ZigZag fake rosa! ^^ (idêntica a original)
E a coleção crescendo... \o/


Ouvindo "Por siempre Tú - Christina Aguilera" (A versão em espanhol de "I turn to You" que eu amoooo! ^^) Beijinhoss

Nenhum comentário: