2009/01/11

Heeeyyyyy!!

Well... I'm on vacation! \o/
From work... From the College... OhMyGod, I'm on vacation!!!!!!!! (It makes me soo happy! You can't imagine!)

So... It's time for me to relax! or not... Have more time for my family, for my things, for my boyfriend, for... Myself!! My nails, my hair, my pics, myself!! I love it!!


5 Months!! Owrighhhhhht! \o/

My boyfriend and I! 5 months together today! ^^ He's so special for me... It's my little cute cat! I love this boy... ^^ Really love... =)


Oh, I have to sleep! Kisses babies!





Bem... Tô de férias! \o/
Do trabalho... da facul... OhMyGod, tô de fériaaaaaaas!!!!!! (isso me deixa tãão feliiiz! Tú num tem idéia!)
Então... É tempo de relaxar!! (ou não...) Ter mais tempo pr'a família, minhas coisas, meu namorado, para... Mim! Minhas unhas, meu cabelo, minhas fotos... Eu mesma!! Amo isso!!


5 Meses! Iiiiiiiiirrrrrrrruuuulll! \o/
Meu Xuu e eu! 5 Meses juntos hoje! ^^ Ele é tão especial pr'a miiiiiim... Meu gatinho fofuxo! Eu amo esse mocinho... ^^ Amo mesmo... =)

Ahh, eu tenho q dormir! Beijinhoss meus queridos!

Nenhum comentário: